DAG 246

Hejhej!
Idag va en lång dag, lite. Började med engelska, sen svenska, lunch, geografi, och sist swahili! Har så mycket nu i skolan innan sommaren att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Efter skolan åkte jag och elin till Toimarket, köpte en nice tunikatröja nångonting :) Sen tog vi en banana milkshake på Java såklart. Åkte hem och så vart det middag!
Nu sitter jag på balkongen med den fetaste högen av läxor.... 
Jaja, de löser sig nog! Här kommer vi sitter några timmar till iallafall, tur att det finns kaffe som ska fixas snart!
Juste, inatt vid 5 va de jordskalv här, 4,6 på richterskalan och grejer!!! Hela poolhuset hade tydligen skakat så alla hade varit vakna där och några andra i mitt hus, då sängarna skakade... men jag sov så gott :) Nice!

Pusshej

Kommentarer
Postat av: Anonym

tror att du snarkade oxå under hela jordskalvet...jösses stackars flicka men du blir mer och mer lik fetfarsan

2012-04-17 @ 21:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0