DAG 245

Hej!
Idag vaknade jag tidigt och trodde inte att jag hade lektion, så gick bort till mig för att hämta handduk för att ta en lång dusch men icke sa nicke för där stod min lärare och sa att de visst va lektion, så fick halvspringa tillbaka och sätta på mig kläder och ha lektion.....som varade i 15 min, kul!
Sen gjorde jag en kaffe, kolla lite film sen vart det lunch. Naturkunskap på det, dubbeltimme!! Fick tillbaka prov och lite sånt! 
Sen kom ju Elin hit också!!!!!!!!!!!!! Så himla nice!!!!
Så efter min lektion så gick vi till junction, köpte mat på nakumatt och åt på Java!
När vi kom hem va det middag men vi va så mätta så vi hoppade den, spela spel mot varandra i några timmar. Nu har jag duschat hos elin ( vår dusch blir klar imorrn tror jag, så fräscht nu!!!) Sen kastade vi in lite tvätt och här sitter jag i sängen, äter dumbleklubba och läser svenska...
Ja, inte speciellt kul dag annars. 45 dagar kvar här, sjukt.
Pusshej
lite traskig flodhäst som krokodilerna äter på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0