DAG 243

Hejhej!

Inatt sa jag hejdå till pappa och annika för dom åkte 5 imorse. Vaknade runt 8-9, satte mig en stund med datorn, åt frukost, sen packade jag ihop allt och la mig vid poolen. Efter de tog jag mig till skolan då jag inte ville vara själv längre. Här bygger dom om min korridor av alla så de går inte att vara i mitt rum! KUL! de sägs att dom ska vara klara imorgon.....men de kommer dom aldrig! så de är ett lager damm över hela mitt rum och blä!! Så jag har flyttat in i elins rum. Nu har jag precis satt på lakarn, duschat och satt på mig kläder! ska snart hämta mina kläder som ligger i tvätten också, spöregnar ute så de kommer aldrig torka! :)

Pusshej

Kommentarer
Postat av: Anonym

använder du dig av en systemkamera? Isåfall, vilken?

(:

2012-04-14 @ 18:00:39
Postat av: Maria

Jag använder en Nikon D90, och en Canon G12!

2012-04-14 @ 19:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0