DAG 238-242

Hejhjej!!!

Här var det inte mycket bloggning, men jag har varit i Masai Mara och lite överallt i Nairobi så har inte riktigt hunnit! :) sitter just nu på Windsor och chillar, väntar på att Phyllis och Mike ska komma hit och ta en kaffe sen åker jag och Annika till Village Market och pappa och Mike ska spela golf! 
Berättar mer imorgon vad vi har gjort, för jag orkar inte nu! 

Pusshej
skönt att flyga det minsta planet de kunde hitta när man är flygrädd!!
Fint lejon i Masai Mara!
Satt framme hos piloten, de va rätt coolt!
söte

Kommentarer
Postat av: Helena

Fina blider men vilket flygplan! Att du pallade....!? hade jag aldrig gjort.....tror jag.

Har varit ute idag och tagit bilder på norska blå-och vitsippor + en massa massa tussilago. Våren har kommit till Feiring( jobbar alltså denna helg) Glad att jag inte befinner mig i Stockholm...snø och svin kallt!



Saknar dig! massa puss och kram

2012-04-14 @ 15:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0