DAG 235-236

Hejhallå!

Igår hade jag först lång svenskalektion, sen naturkunskapsprovet som jag hoppas gick ganska bra! Sen engelska på det, lunch, geografi och sist swahili i typ 10 minuter :) 
Juste, innan swahilin sa jag hejdå till elin också!!
Sen chilla vi lite, prata med hanna en stund sen duscha jag. När alla var klara runt 18 gick vi till Brew Bistro. Var där i lite över en timme, sen sprang vi till Art Café på junction, därifrån tog vi senare en taxi till Westlands där i inte får vara, men till ett ställe som hette K1 typ...ellr nått! Där mötte vi alla andra också! Rolig kväll men på ett konstigt ställe, sen skulle vi ju vara hemma 12 så vi hoppade snabbt in i en taxi och var där ungefär 4 minuter innan vi skulle vara hemma! :)
När vi kom hem sprang alla upp och gjorde mackor och sånt. Tog en dusch och chilla runt lite va ganska nice! Sen vid 2 somnade jag. 
Nu har jag vaknat för i och för sig en bra stund sen när malin kom in till mig och la sig breve mig. Prata lite å så! 
Snart ska jag väl göra något av dagen, kanske dra till toi, junction, kolla film eller något sånt! AH det är lov :) 

Pusshej! Glad Påsk :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0