DAG 234

Hej!

Idag börja jag med att plugga naturkunskap. sen gick jag upp med elin och gjorde en macka med stekt ägg, cream cheese sweet chili sås! och lite kaffe såklart :) Sen hade vi mattelektion! Sen slutade jag :) Har haft utvecklingssamtal med Pärsa, gick så bra så! Sen har jag bara suttit här på balkongen och pluggat i väldigt många timmar till provet imorgon, om 45 min är det middag sen ska jag fortsätta plugga vidare!! Typ hela kvällen :) funfun! Fick veta idag att det är 31 skoldagar kvar, de är ju helt sjukt!!!!!!!!! Och om tre dagar kommer pappa och annika!!! ah :) nu måste jag plugga vidare. Och juste!!! Tack fina mormor för födelsedagsbrevet jag fick idag :) Så fint!!!! Jag skulle gärna vilja skicka till alla men som vi vet så tar de väldans tid att skicka till Sverige, skickade ju 4 brev i september men inget har kommit fram! BRA KENYA!
Pusshej


Kommentarer
Postat av: Annika

Packar precis det sista.. sedan börjar resan ner till Kenya och till dej. Ska bli så jätteroligt att se hur du har det därnere.. och promenera till junction.. och alla andra platser som man läst om i din blogg.. vi ses snart Maria..

Puss å Kram kära du

2012-04-06 @ 11:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0