DAG 233

Hejhallå!

Idag hade jag svenska, lite lunch på de (fish´n´chips <3 ) sen geografi och swahili. Idag öppnade sig himlen igen på eftermiddagen, poolen svämma nästan över och de åskade och blixtrade så otroligt megamycket! men de brukar bara hålla i på i ungefär 1 timme sen är de över så de är ju tur! Annars har jag ätit goda mackor till middag och pluggat naturkunskap så jag snart eldar upp boken, seriöst. menmen lika bra att plugga på!!! Annars händer inte så mycket här, ganska kallt efter regnet, regna in i mitt rum väldigt mycket, tvätten blev dyngsur igen ( de vi inte plockat in) kul :)
Nu måste jag fortsätta plugga...kommer väl sitta här hela kvällen. längtar! 
Snart är det loooooov!!!!!


Ena sekunden såg det ut såhär på himlen!
Andra sekunden såhär!!

(lånade lite bildz av elin och emilia!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0