DAG 232

Hej!

Idag började jag 11:10. Hade U-land och mitt under lektionen började det spöregna, alltså riktigt riktigt mycket regn! sådär så man knappt kan gå ut. jättesämst. Och kallt vart de också! Sen lite lunch på det, och naturkunskap i 2 timmar.. Sen åkte vi till junction jag och elin, köpte massa saker på nakumatt, lite bröd på Art Café och även en bagel med avocado, lax och cream cheese :) mumma! Nu började det dock spricka upp till blå himmel så det är skönt! Om en stund är det middag, sen hela kvällen ska jag bara plugga till jätteprovet på torsdag. 
Juste, hände en lite kul grej i lördags. Martina som bor i poolhuset vaknade runt 5 på morgonen av att hon trodde någon var i rummet och sparka till något i sängen så hon gick ut och kolla men ingen var där, så gick hon tillbaka och där låg Hakuna - skolans ena sköldpadda!!! Någon hade alltså lyft upp honom till poolhuset och lagt honom i martinas säng. hahaha!!!!! hade dött!
Pusshej
världens bästa kompis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0