23:18

Rafting. Herregud. roligaste jag varit med om någonsin!!!!!!!! trodde jag skulle dö x antal gånger men det var riktigt jäkla coolt! Adrenalinkicken va hyffsat hög! Trötta som satan gick vi upp 6 imorse, satte oss i bussen i ungefär 2 timmar, kom fram och tog en kopp äckligt kaffe. Sen åkte vi ca 20 min uppströms med bussarna. Väl där hoppade vi av, fick instruktioner hur vi skulle göra när och var, sen körde vi! ungefär 4 timmar tror jag det var!! vill lätt göra om det. (Juste mamma och pappa jag glömde säga att jag skulle göra dehär.... det kostar 6000 shilling men de skickar skolan till er :) :) :) )
Nu har vi kollat på Karlsson på taket och bara inte gjort någonting. Varit på junction och fikat och köpt godis och sånt. lite lagom trött i skallen nu så ska väl somna ganska snart! tror det kan komma ut en film ganska snart på hur det såg ut idag så den som väntar på något gott!

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0