15:33

Nu har det börjat blixta och åska också, nu gick elen!! kenya<3 
I fredags innan vi skulle gå ut va det ungefär sånhär väder, jag stod och plattade håret i elins rum den högsta åskan jag någonsin hört i hela mitt liv kom. så gick elen precis efter det. de skriket man hörde genom hela boardingen va brutal. jag trodde jag fick en liten hjärtattack då. blä. Blixten hade tydligen slått ner i poolhuset så alla som bor där hade känt att det skakade i fönsterna och så. usch. jag hatar när det åskar och blixtrar. här är det inte riktigt som i sverige heller. här är det på riktigt inte lite mesåska.
det kommer fler och fler hela tiden nu vill ba lägga mig under sängen eller i garderoben. hjälp
(japp borde plugga)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0