DAG 38

Hejhallå!
Idag har jag haft engelska, svenska, lunch, håltimme på geografin så fick inte våra prov :( sen nu har vi swahili! innan swahilin så gick jag till matsalen så kom felicia fram till mig och ba MARIA du har fått så jävla stort paket!!! orkar inte att du ska få post hela tiden! åååh då sprang jag till mitt fack och där låg ett stort grönt paket, candy 1,68kg stod det på. ÅH JÄVLAR VA NICE. massa svenskt godis åååh blev så himlans glad!! TACK världens bästa pappa <3 TACK! och TACK finaste Helena också för det fina brevet blev så glad så :) älskar att folk kommer ihåg mig därhemma endå! ;)
Om 30 min ska jag och elin gå till Junction och dricka kaffe, cola och köpa shampoo sen ska vi hem och plugga plugga! Ja det var min dag :) Hoppas ni har det toppen hemma och det är helt sjukt hur glad man kan bli för "lite" godis! :)
Pusshej
Skaffa sånt här skägg pappa, snälla.

Kommentarer
Postat av: Pappa

till jul e d nog klart...måste köpa lite färg oxå

2011-09-27 @ 14:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0