DAG 36

hello hello hello!
Idag vaknade jag ganska sent, otroligt skönt. Kollade lite på datorn, pratade med magnus. Efter en stund satte jag mig och börja plugga det var ju otroligt roligt!!! Men det går iallfall framåt men jag anropar pappa som inte svara på mail behöver hjälp herr ober!!!! Men men. ligger i giraffrummet nu helt dött på internatet alla pluggar och resten är på safari så det är otroligt skönt. Men ligger här i en soffa med massa te och passionsfrukter och lyssnar på musik. Hör att det är rugby-match på andra sidan gatan för det är ett väldigt liv! Om 1,5h så är det middag fett gott sen återvänder jag väl till plugget... åh så rolig och givande dag! men så är det ibland. Hoppas ni har det bra i Sverige :)
lite nära bilarna...
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0