DAG 32

Hejhej!
min dag började med Historia, fick veta att vi ska skriva en 5 sidors uppsats om Kenyas Historia på typ två veckor tack! inte för att jag redan har 10000 läxor. tack! Sen hade jag rast i två timmar så la mig och sola och bada sen åt jag lunch! Efter det vart det matte, fick tillbaka mitt matteprov woho! Sen U-landskunskap. vi kolla på nån film om Etiopien. ytterst trevligt! Efter det solade vi en timme till sen bytte vi om, och gick till Junction.
Vi satte oss direkt på Java, och drack en riktigt cappucino. Första riktiga kaffet på över en månad. heaven<3 Sen köpte elin skor och vi gick till nakumatt och köpte allt från äpplen, chips, godis, städspray och mer! Mycket bra! direkt när vi kom hem vankades det middag! Men nu på en timme har jag hunnit duscha och gjort mig fräsch, klippt alla naglar, packat, städat hela mitt rum otroligt bra så nu luktar allt perfekt gott!!
Imorgon klockan 07:30 går bussen till MASAI MARA!!! ååååh safari :) Vi ska titta på lejon, geoparder, giraffer you name it! Kommer superfina bilder på lördag då vi kommer hem vill jag lovar er! Kameran laddas, kikaren är nerpackad och jag är redo. shit taggad tjej. hehe! Vi ska bo på Masai Mara basecamp för er som undrar, det är ett ekologiskt camp där de inte finns el eller nått men det är spännande! Barack Obama har faktiskt bott där! 6h bilfärd varav 2 är bumpy road. KUL! de tar lika lång tid som att åka till skåne.....topp. Nu ska jag skriva lite uppsatser, ja plugga lite allt möjligt så hörs vi igen på lördag!
Ha några bra dagar utan mig, jag vet att ni klarar er!
Pusspuss!

Kommentarer
Postat av: Annika

Woow... låter jättespännande.. här såg jag bara bilar i bilkön på min bilfärd till jobbet.. fast på Essingeleden gäller lite dungelns lag också.. ser framemot foton på ditt äventyr.. sköt om dej..

2011-09-22 @ 10:11:45
Postat av: Mamma

Shit vad spännande Maria! Skräm nu inte bott djuren nu bara,jag och brorsorna vill ju oxå se dem i jul!puss

2011-09-22 @ 18:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0