DAG 31

MAMBO!!!
Idag har jag gjort mycket. Först engelska, svenska, lunch, under lunchen gick jag till postlådorna och såg ett stort paket då tänkte jag bara ååh lyllos den som fått de! så tittade jag, så va det till mig från min underbara bästa mamma!! SVENSKT GODIS FATTAR NI?!?!?!?! och tidning och allt åååh blev så ursäkta men JÄVLA glad!!! visst, ok godis här men asså jag blev så sjukligt glad!!!! TACK <3 , geografiprov vilket gick bra! sen swahili. Efter det gick vi och la oss vid poolen och sola i en timme.
Efter det bytte vi om till sportkläder för det vankades aktivitetsdag idag gjort av Nina och Linnea som bor här på boardingen, mycket trevligt instiativ!!! Så vi delades in i lag. jag va svart, svart och svår kändes bra! Vi började alla med Afrikans dans! så roligt :) Efter det gjorde vi olika stationer, bla kompisfotboll där man knöt ihop ett ben med den andra och sprang och hade sig. Sen potatis och mjölet. Man skulle glida ner för en backe på en plastgrej med sopa+vatten. Sen hoppa i en sopsäck, trycka ner huvudet i mjölet och ta en potatisbit sen hoppa tillbaka och springa upp för vattenkanan. hahah det var roligt! smakar fortfarande mjöl i munnen! Sen en grej i poolen lite svårt att förklara men sammarbetsövning och det var också kul :) Mitt under allt skulle vi göra olika uppdrag som man fick poäng för, tex hälla vatten över en boardingvärd, sminka en kille, sjunga sånger, göra uppträdanden, lägga ut lagets kläder i en längd och mäta hur långt de blev, klippa 5 cm av håret m.m!
Nu har vi ätit god middag och kom precis till mitt rum :) klockan 20 ska vi få lite kladdkaka som Nina och Linnea baka för vi va så duktiga! Sen kolla film om man vill men jag måste plugga, OCH ÄTA GODIS asså åh fortfarande helt pirrig för jag är så glad!! inte lite godis var det heller ;)
Bloggar lite mer senare med bilder och så! nu ska jag avnjuta underbart Svenskt Godis <3
Pusshej
Kolla va fin han är :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Underbart att det kom fram fina Maria....har kört ett nytt Zumba pass idag så jäkla vad vi ska dansa i jul...Älskar att läsa din blogg, du skriver så verkligt att det nästan känns som jag är därnere. Tack att du delar med dig! Puss

2011-09-20 @ 20:46:29
Postat av: Mange

hihi hejhej <3

2011-09-20 @ 23:22:52
Postat av: Annika

Ballt det låter att gå på swahili lektion.. ungefär som när jag säger.. nu går jag och tar en kopp kaffe.. ha det så gott.. kram Annika

2011-09-22 @ 10:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0