DAG 27-28

Hejhej!
Igår hade jag kort dag i skolan, sen låg vi bara och solade hela eftermiddagen! Va faktiskt otroligt soft :) sen vart det middag och att göra iordning sig..för utgång!! Så när vi va klara åkte vi till Art Caffé, fast vi hann bara vara där i ungefär 40-50 min! Sen åkte vi till skolan och lämnade pengar och jackan och allt sen åkte vi partybussen till The loft! Hade sjukt roligt, alla här är så jäkla nice så det är väldigt bra stämning :) De är kul! Sen runt halv 1 så kom bussen och hämta oss och vi åkte hem till internatet! Då sprang jag och elin och gjorde nudelsoppa, åh de va så bra, mycket bra!
Imorse vaknade jag runt halv 11, klockan 11 skulle vi åka på City Tour så jag skynda mig och åt frukost och bytte om sen for vi iväg! Vi åkte ner till Nairobi city och skulle shoppa. Först gick vi på gatorna och det va inte så kul.. Men efter lite cola och pommes så vart alla på bättre humör! så vi gick till City Market. åååh <3 my favourite place in the world!! skojar inte :) De va ungefär om en nerlagd fabrik, extremt stor byggnad och hur stor markad som helst! Masai Marknad! Så coola saker. Har fått veta massa coola saker och historier bakom prylar! Så jag fick med mig hem en tusker-tröja (hehe) örhänge, en grej man hänger över halsen med pengar och saker (TURIST!) och en sjukt fin "tavla", eller det är gjort av bark på nått speciellt trä, så mörkbrunt och så va de en karta över afrika på! ska visa allt sen. Först skulle jag betala 8500 shilling tyckte försäljaren ( det är ungefär 600 kr ) Då sa jag bara nejnejnej och tillslut fick jag bara betala 1000, alltså 75 kr! Ganska värt! :)
Bilder kommer upp lite senare på allt jag köpt och lite från igår och allt. För nu är det middag = OXFILÈ!
ps. jag stod och dansade med massa på bardisken igår. så ni vet :)
Pusshej

zebrarummet för länge sen!

juste, jag har varit här i en månad idag! För exakt en månad sen satt jag på planet hit. shit tiden går fort när man har roligt :)

Kommentarer
Postat av: Helena

Dans på bardisk låter nice.....kraaaaam!

2011-09-20 @ 16:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0