DAG 26

ojoj lång dag!
börja med att jag missa frullen, sen hade jag svenska, naturkunskap, engelska, lunch, geografi å kiswahili. dog nästan. men mellan geografin och swahilin så la vi oss vid poolen i en timme å sola och bada för det börjar bli soligt å bra väder här nu! skönt!
Efter alla lektioner så hände inte så mycket, drack lite kaffe och sola lite mer, tvätta lite mer och sen vart det middag! KUL!
Är lite smått lack på vissa vuxna på denna skola, ni ska veta att de finns inget som heter "stress" här i afrika. allt tar den tid den tar, ibland är det nice, ibland inte. Ovanför våra rum ligger killarnas dusch, nu är det så att de droppar från taket rakt ner i vårt badrum ( har toa och dusch i olika badrum) så nu är toan av stängt för det är ett hav av vatten därinne. Min dörr är breve badrummet så självklart ska det rinna ut en liten pool utanför mig så jag måste hoppa över den när jag ska ut/in. otroligt intressant med flipflops då man ramlar rätt rejält! Men iallafall, i förrigår sa jag och Manda till så dom skulle fixa den lilla vattenläckan. Igår så tog dom bort lite grejer från taget för att byta skiten. IDAG fick vi säga till igen att dom måste fixa. så dom skicka någon ner till stan för att köpa saker och laga, är det lagat? nej tror inte de va! Så jag sa till vår boardingvärd Antoine att det är ett hav med vatten som snart rinner in i mitt rum och undra om någon kanske kan fixa det? Nej de gick inte, de fick jag moppa själv såklart! Så snällt så. Nu har jag moppat skiten och lagt en handduk som ska suga upp allt så jag kan gå där. De luktar ju inte heller supergott där ute.. ååh livet<3
Iallafall, skönt med fredag imorgon, börjar 09:50! NEJ JUSTE, de gör jag ju inte! För min käre lärare mailade mig nu och sa att vi ska börjar 08:30 och kolla på en film!!!! JAG VILL INTE NU. vill bara sova men har läxor som måste göras, åh. Så jag frågade om man fick kolla filmen själv men de fick man inte svar på, tack måns!
Så nu efter en skön dusch så ska jag börja med mina läxor. Va bara tvungen att avreagera mig lite.
Hoppas ni haft en söt och gullig dag, Tack och Adjö!
Nej jag är inte toppenglad för jag saknar magnus också. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0