DAG 25

Hello!

Idaaag har jag haft matteprov, det va lite för lätt, för jag tveka om de va för lätta svar så gjorde allt krångligare för mig. men hoppas det gick bra!
Efter det traskade jag och Elin till Junction och åt sushi! åååh det va så gott. åh! 24 bitar för 3000 bob. så typ 215kr! och det delade vi lixom på, och en cola på de! perfekt. Men blev lite för mätt eftersom vi hade ätit lunch innan matteprovet. haha! efter det gick vi och kolla i lite affärer vi inte kollat i förut, typ Mr Price. haha lökigt men asnice bra saker! sen gick vi till nakumatt, elin köpte en kudde å vi köpte ja, can you guess? GODIS! å chips! :)
När vi hade kommit tillbaka till skolan så städade jag mitt rum frivilligt ( AH JUSTE ) blev så fint så, moppa golvet å hade puts-spray på bordet å fönstret å allt! Efter det gick jag och elin ut och badade lite. Skulle ha simmat nåra längder men så blev de inte, sen solade vi lite och jag läste mitt brev jag fått från mamma idag! Tack fina mamma <3!! Man blir så sjukt glad för brev :)
Sen tog jag en dusch och sen midda! Nu har jag skrivit lite engelska och läst svenska-läxan. ska plugga lite geografi snart sen måla naglarna, så ni vet!
Ah, det va min dag! Hoppas er har varit bra också! Fint väder och sol! HEJA SVERIGE!

ma guurlsss

Glada tjejer med lite majs!
Fina hål efter TBC-sprutorna!!

Husdjur!


Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0