DAG 24

hejhej!
Idag va en seg dag, hade svenska, lunch, geografi och sen kiswahili. Har mått dåligt typ hela dagen så de har ju varit sämst. Sen efter vi sluta la jag mig och elin och sola en stund vid poolen och bada, det var faktiskt väldigt skönt! ( hihi hörde att de va lite oväder hemma, that´s so bad for YOU!) Vi puttade ner gabbi i poolen också med kläderna på, två gånger. Va lite kul det också!!
Om 30 är det middag, så hungrig! efter det blir det mattestuga i en timme i biblioteket med vår lärare, bra inför provet imorgon! Efter de blir de nog en timme till plugg och sen som vanligt 21-toasten!
Imorgon har vi håltimme på U-landskunskapen så då ska jag och elin gå till junction och äta sushi, längtar så mycket!! har inte ätit sushi på nästan en månad! usch fy.
Sen vill jag återigen tacka pappa för vykortsblogg #3 som jag fick idag. ååh så glad jag blev då! :) asante sana!
söta igår på naturkunskapen

Pusspusshej!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Ser ut som ni hade det skojsigt på discot i lördags...fortfarande lite småbakis????

2011-09-14 @ 13:02:48
Postat av: Helena

och hur har det gått på matte provet....? Va kul att du har kul!!! Snygga tjejet, hihi! Kraaaam

2011-09-14 @ 14:28:44
Postat av: Maria

Pappa: Jag mår prima ballerina! :)

Helena: Matteprovet gick TOPPEN, verkligen. hihi puss :)

2011-09-14 @ 14:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0