DAG 23

Hejhallå bloggen!
Idag började jag 11:10, sjukt skönt att sova ut. även om de vart lite jobbigt att gå upp när man hörde regnet utanför fönstret. Men hade iallafall U-landskunskap, sen lunch och efter det 2 timmars Naturkunskap. sjukt kul!
Sen läste jag lite engelska iväntan på att elin skulle sluta. Skypa lite med Magnus då också :) det är bra! Vid klockan 16 gick vi till junction och fyllde på godisförrådet och lite frukt och så! Sen vart det middag, mmmm maten här<3. Nu är det läxis och vi har pluggat matte 1 timme i bilbioteket. Eftersom vi har prov på onsdag så kände jag att det behövdes lite.
Har fryst hela dagen så min onepiece kan någon mer än gärna skicka ner för den behövs!
Annars inte mycket mer :) eller jo, va en stor explosion i ett industriområde ganska nära skolan idag, PARTY!
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0