DAG 22

hejhejhej!
Förlåt för lite dålig uppdatering, men har haft rätt mycket att göra i helgen! hihi.
Igår på dagen åkte jag, hanna,manda, amanda, elin och marie till Toymarket. Det är bara massa stånd, man kan köpa ALLT. jag fick bara med mig en tshirt som kostade 20 kr :) Efter det åkte vi hem, åt världens godaste middag...shit farligt god mat här man kommer ju rulla fram snart! Efter det gjorde vi iordning oss, sen åkte vi till Art Café med massa andra. Vi hann bara vara där i ungefär 40 min för sen skulle vi hem och sen ut igen.
Nattlivet här är så sjukt roligt!
Aja, imorse åt vi pannkisar till frukost och ägg och bacon och allt va de va, mycket bra! sen chillade jag lite. Klockan 14 vart de picknick!! då tänkte jag att nu tar jag med mig kameran för det var länge sen, så fick man inte fota i parken utan behövde betala. kul! men jag fotade lite iallafall! :)
Efter massa popcorn, saft, sockerkaka och lite solning på filtarna i den gigantiskt stora parken så tog vi en promenad. klockan 16 åkte vi hem igen och åt middag, nu är det läxis så ska få lite matte gjort eftersom vi har prov på onsdag. kul!
men här kommer lite bilder från idag! :)
Tar ungefär 15 min för varje bild att läggas upp, så blir inga fler!
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0