DAG 21

Godmorgon vänner!
Idag har jag varit här i tre veckor, helt otroligt va tiden gått fort och va mycket vi har gjort!! Jag förstår det knappt!
Men iallafall! Igår va en sjukt rolig kväll, vi åkte bussen till ett ställe som hete Simba någonting! Bussresan var nästan roligast, hela internatet satt och skreksjöng håkan hellström låter och I en rosa helikopter som vi hade på högsta på högtalarna! Sen hade vi skitroligt där, mötte coola människor, såg konstiga människor och bara hade det roligt! sen åkte bussen hem halv 1 igen och då va det samma sak, bra med musik så man nästan tappade rösten! sen när jag kom hem började jag gråta för jag fick ett sms av magnus att han blivit rånad :( usch!
Men men, idag vaknade jag runt klockan 10, åt lite brunch med elin och snackade om gårdagen med alla! Om en stund ska jag ta en dusch, sen klockan två ungefär tänkte vi ta en taxi till Toymarket och fynda saker! Här kostar tex ett par converse 130 svenska kronor. SJUKT! haha screew you USA, det är här man ska köpa converse! Så efter det ska vi nog bara chilla, sen klockan 18 är det möte..om gårdagen tror jag, blir nog lite strängare regler hehe. Men sen ska vi nog göra oss iordning och sen är det ut igen! :)
Hörs säkert senare.
Jag innan vi gick ut igår, kolla va långt hår jag har!

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0