DAG 20

hejhej hemskt mycket hej!
Idag vaknade jag 09:35 och visste inte vart jag va någonstans. rolig känsla! Sen efter 15 min började jag, hade historia... Sen matte, sen lunch. FISH´N CHIPS!!! det va sjuuukt gott. och nu har jag inga mer lektioner :) så jag fixa lite med tvätten, sen chilla vi i mandas rum en stund, efter det tog jag en dusch och nu sitter jag här helt fräsch och så! Väntar på elin som har psykologi, men hon slutar snart! runt klockan 16-17 ska vi gå till brew bistro och äta middag :) Sen går vi tillbaka runt halv 8 och klockan 9 går busseeen! då ska vi ut! hoppas det blir roligt! det får vi se. Ja, vi hörs imorgon eller lite senare.
pusshej från en afrikatjej
Hanna på strutsfarmen

Kommentarer
Postat av: Helena

Hoppas ni får en super kväll!!! Kraaam och puuss <3

2011-09-09 @ 16:06:17
Postat av: Ingrid Widerståhl

Hej Maria! Vill bara tala om för dig att jag följer din blogg.Vilket spännande liv! Hoppas du trivs och har roligt, men var försiktig,det kan vara en ganska farlg värld säger din omtänksamma farmor Ninni med en stor kram.

2011-09-10 @ 02:35:58
Postat av: pappa

Fick Gunnar följa med på discot???

2011-09-10 @ 09:28:43
Postat av: Maria

Svar till

Helena: Hihi vi hade hur kul som helst! :) puss



Farmor: Jaa farmor jag tar det lugnt! har det hur bra som helst här nere! vi ses i jul :) Kram



Pappa: Nää gunnar fick inte följa med.... :( tar me honom ikväll !

2011-09-10 @ 10:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0