DAG 19

Mambo rafikis!
Idag har det varit den längsta dagen på schema. Kvart i 8 satt jag i matsalen och drack kaffe och åt en banan ( toppen frulle! ) Sen vart det svenska- uppspel, jag va bäst!, naturkunskap - prov, engelska, lunch (wiih) geografi och sist men inte minst kiswahili! Efter skolan har jag bara pluggat, och sovit! Och varit ledsen för jag längtar hem och vill att Magnus ska komma hit på julen...men nu går inte det :( Men efter lite plugg så blev det middag och sen torsdagsmöte me lite allmäna saker om allt och inget. Sen vart det dusch, lite mer plugg och chill och nu har jag precis ätit toast å druckit te! såklart, alltid klockan 21. Jag är lite trött på internatlivet förtillfället. Man kan aldrig vara ensam, det är aldrig tyst, det är svårt att plugga. men det blir nog bättre med tiden!
Imorgon är det freeeedag, två lektioner se helg!! Då ska vi först äta middag på brew bistron, sen klockan 21 går bussen ut, röj! Så det ska bli så kul så :)
Annars inget nytt här, fortfarande kallt!
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0