DAG 13

Hejhej!
Idag hade jag en kort dag, mötte upp en trött Hanna halv 10 imorse så tvättade vi våra kläder. Sen hade jag Historia och matte sen slutade jag. åt en snabbislunch och åkte sedan till Nairobi Hospital med Elin för att kolla hennes provsvar. fick vänta där i 4 timmar, så sa dom att hon inte hade något. det var så kul så!
När vi kom hem gick vi till loungen där hela gänget satt! kom sedan hem runt halv 7 :)
Nu har jag ätit tre mackor och lite te, ska börja packa snart för imorgon tidigt åker vi på team building hela helgen så då blir det ingen bloggning så ni vet.
Saknar magnus så otroligt mycket nu och vill bara hem nu nu nu vet inte om jag vill mer.
Aja vi hörs på söndag
pusshej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0