DAG 12

Hejhej! 
Idag var det tidig uppstigning här på internatet. åt frukost med hanna och sedan hade jag svenska och sen naturkunskap. men i mitten av den började jag känna mig lite sissådär. så höll mig kvar på lektionen fast jag va nära på att spy ( nice ) och sen skulle jag ha engelska men då lämna jag in läxan till Zanna och sa att jag mår jätteilla. så det var lugnt så har sovit en stund nu. säkert nått jag ätit för jag mår fortfarande sådär men det går väl över. brukar nog va så när man kommer ner hit. helt frisk kan man ju inte va! så har somsagt sovit och kollat på nån film och vilar lite mer nu. ska göra te snart. sen är det swahili får se om jag orkar ta mig till den,vore kul för läraren är så mysig och soft! hehe. Men iallafall om jag mår bättre efter det så kanske jag och Hanna går till junction för masaimarknaden är där idag. vore kul att kolla lite! men får se hur jag mår då.
Annars inte så mycket som har hänt, börjar bli lite varmare här nu :)
Pusshej

Kommentarer
Postat av: Anonym

tror nog att du blev lite sjuk av tennisen...man måste ju springa....hehehe

hälsa Gunnar

2011-09-01 @ 14:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0