19:28

Hejhej igen!
Först va jag och Hanna på junction, kolla lite på masaimarkanden men fick damp när inget fanns. dom är sjuka här. jag hade min hårsnodd på armen. en försäljare sa: kan jag få den snodden så får du va du vill här!!! jag ba eh... dom har tydligen aldrig sånt här. lite random :) sen tog jag och hanna en varsin planet yoghurt med massa goda saker på, du vet man får ta glass själv i en bägare å massa strössel och sånt och sen betalar man efter hur mkt det väger! va lite soft :)
Sen gick jag och köpte en såndär, som man har runt halsen. som man kan ha mobilen och pengar i. fett soft för hela väskan för det känns lite waste!
Efter det gick vi till brew bistro loungen och chillade lite med manda, elin, marie och amanda! Sen gick vi till skolan och åt middag!
Klockan kvart i 7 vart det lite möte om allt möjligt och nu är det läxis...som ni borde vetat om om ni har koll!!!
Aja hörs imorgon hihi :)
pusshej

Kommentarer
Postat av: Magnus

Älskar dig så mycket hihi <3

2011-09-02 @ 15:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0