16:54

Mambo!!
nu sitter jag på mitt rum och ska börja plugga lite. Jag började klockan 9:50 imorse och hade engelska, svenska, lunch, geografi och sist kiswahili. Ganska lång dag men det har varit helt okej endå!
Ganska mycket plugg har jag dock...mindre roligt..!
Efter skolan gick jag och elin till Junction och handlade godis, läsk, bananer och saker! det va tomt i min godislåna men nu är det bättre :) Hade tänkt att simma lite med både elin och hanna dissade det...så får väl skita i det eller ta det senare då! Om en timme är det middag, faktiskt rätt hungrig sen blir det mera mera plugg! en bastu skulle vara skönt...
Imorgon har jag inga lektioner, vi ska till nått museeum i stan och sedan efter lunch ska vi in i Kibera, hjälp. Men det får ni veta mer om imorgon!
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0