01:20

Min fina säng med världens finaste filt! snart kommer kartan upp där på väggen

Har Kiswhili med min underbara lärare lazarus ( stavning? )

Jag och Elin tog en liten spontan sushi, 24 bitar!

Här bor jag!

Nudlar <3

Igår när halva internatet va ute så va vi andra hemma, satt och kolla på Dear John på projektorn i varsin soffa under varsin filt. Mycket mysigt

Världens finaste pojkvän som jag saknar hela hela tiden!

fick bara för mig att lägga upp lite random bilder på saker härnere och hemma! Nu ska jag sova natti puss

Kommentarer
Postat av: Pappa

Verkar ju inte gå nån nöd på dig mitt hjärta...ha en fantastisk vecka och skojsig Safari resa...puss

2011-09-19 @ 10:33:59
Postat av: Helena

Tack för allt du delar med dig av din vardag och alla dina fina bilder! Saknar dig, som sagt, massor!!! Puss

2011-09-20 @ 16:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0