DAG 98

hejhej!
idag vaknade jag 8:30 sharp, alltså när ja börja. så sprang upp på me kläder hoppa i stövlarna å gick över tomten så va ja i klassrummet :) lyssna på tre tal, sen hade vi håltimme så gick tillbaka och sov för jag va så trött! sen naturkunskap, engelska, lunch och geografi! Spöregnat hela dagen men nu är de sol igen. så ja å och elin fick skjuts av jonna till junction, där vi gick upp till masai markanden och köpte lite småsaker, bla julklappar! Sen gick vi ner och köpte lite andra hemliga saker och fikade på Art, såklart :) Sen in på nakumarre och köpte lite popcorn och så :)
Nu är vi tillbaka, sjukt varmt. har städat mitt rum igen, gjort iordning lite och nu gör jag mest ingenting. men om 20 min är det mat så de är lugnt :)
Sen ska jag väl duscha å plugga lite :)
Juste, idag fick jag vykortsblogg #15 av pappa, sjukt hur fort tiden går! 1 månad idag till julafton! och om 15 dagar kommer jag heeem!
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0