DAG 97

Hejhallå!
inatt sov ja lite så jag är trött, hade historia först och sen rondellmöte då rektorn berättar lite saker, typ hur säkerhetsläget är och så sen lite annat! JAG HAR FÅTT MAMMIS GODIS <3 <3 ååååh helt perfekt så underbart megagott <3 kan inte förstå att marabou FAKTISKT är såhär gott!!!! mmmmmmmmmmh <3
Snart är det lunch, eller om 1 timme......sen matte då vi får tillbaka provet........äh. sen U-land men vi har ingen lektion för vi arbetar själva med en presentation. kanske junction efter de, kanske inte!
Sen får vi se kanske blir träning. men jag bloggar nog lite ikväll så får vi se vad jag gjort! Ville bara säga tack världens bästa mamma för godiset å brevet <3 Älskar dig!

Pusshej
den obligatoriska 21-mackan
bra helgmat :)
matata :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0