DAG 96

Hejhallådär!
Idag har jag hållt tal på svenskan, skönt att ha de gjort! Sen lunch, geografi, swahili och sist datakunskap <3
Efter det gick jag, elin, manda och soffan direkt till impala och gymmade! va väldigt lite folk så de va fett skönt men sen gick elen så då kunde man inte springa på banden..men körde iaf hårt sen gick vi hem och åt pannkakor.
Efter de vart de dusch, städning av mitt rum, sen gick ja och elin till bibblan där vi satte på hög musik och hade de fett nice och plugga lite.. Senva de musikcafé på skolan ikväll då nåra sjöng å alla barn å föräldrar va här så de va ett himla ståhej! Men lite kul!
Sen vart de mango, lite övertalning till antoine att få hämta nya lakarn, byte av lakarn, popcorn och lite film och nu ligger jag här i sängen. imorgon är de onsdag, dåska ja få tillbaka mitt matteprov, ja vill inte se hur de gick.
pusshej
mombasa
saknar mitt rum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0