DAG 95

Hejhej :)
Ny vecka, började 11:10 med lite u-landslektion, sen lunch och sist två timmars Naturlektion, otroligt kul. Dåligt väder i Nairobi idag så lite trist. ska hålla tal imorgon på svenskan så försöker lära mig det... Efter skolan gick jag och elin till junction, fikade en stund sen köpte jag julklapp till min älskade bror Christopher :) tihi! Sen gick vi till nakumatt där vi köpte lite gott å blandat, de vart strömavbrott 3-4 gånger under de 15 min vi va där, bra jobbat afrika! När vi gick hem höll vi på att ramla flera gånger för de hade ösregnat så de va ba lera överallt!
JUSTE, jag har fått paket!!!!( antagligen från mammiii!!)  eller jag fick en lapp i mitt fack där de stod att jagh fick det så gick till mathew då sa han ba oooh switi switi haha men jag skulle få de imorrn för de hade inte åkt till posten istan idag..... bra!
om 15 min är det middag, sen ska jag plugga lite smått och chilla! Annars händer inte så mycket här!
pusshej
sån vill jag ha hos pappa
och en sån hos magnus
och en sån hos mamma :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

självklart! Vi tar hem dem när vi ses:-)

2011-11-21 @ 19:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0