DAG 93

Hejhallå!
Lördag, så nice! Klockan 12 skulle vi åka till dendär Xmas marknaden men klockan 10:41 knacka Leonnie sönder min dörr för vi skulle åka klockan 11 istället ville några, kul. Så sprang upp och på med kläder och in i bussen! När vi väl kom fram till Karen där det hölls så såg vi nästan bara västerländska människor, bara vita och nåra svenska! lite roligt faktiskt! Massa tält som stod uppställda. alltså åååååh har aldrig varit på någon bättre "marknad"! Det va nästan bara "bromma"mammor som gick runt där haha alla såg likadana ut som hemma :) och det var den typen av kläder och marknad. men ååh de va lite för dyrt men de va så fint! Men köpte endå en del hihi! + världens godaste cappucino som gjorde min dag :) nä men lite julklappar är nu köpta har typ 3 kvar! det är bra.
Nu är vi hemma, alla är ganska trötta bara så ingen är speciellt taggad på nått. Ligger i min säng nu och ska väl kolla på film eller något, vila bara!
Ikväll får vi se om vi går ut, somsagt, väldigt trötta!
Pusshej
lite colasnören hade suttit bra i marias mage nu...
hemma <3

Kommentarer
Postat av: Mammi

Hej fina Maria älskar läsa din blogg..du skriver så bra.vilken kul dag ni haft..jag fixar mat till ikväll och om en stund blir det Lena P med FUN club...många pussar och kramar

2011-11-19 @ 12:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0