DAG 92

Hejhallå lite sent inlägg!
Idag har det varit en väldans bra dag, eller det startade väl dåligt med massa regn och ett hemskt matteprov.....men men! Nu är det gjort iallafall :)
Efter det åt vi lunch, sen kom solen fram så vi låg och solade i ungefär 2 timmar och spelade lite biljard och så. 25 pers är iväg och springer masai mara marathon idag och imorgon så det är så otrooooligt skönt och lugnt på internatet. Man ska verkligen njuta när det är så lite folk! Iallafall, efter solningen tog jag en dusch och bytte om. Sen runt halv 5-5 gick jag och elin till junction. Satte oss på art med en del fika :) Sen köpte jag tre julklappar! Lite godis och popcorn på nakumatt och sen kollade vi runt i lite olika affärer!
Runt 18 tog vi hissen högst upp och gick in på stammisstället där tom ägaren känner igen oss... Så vi satte oss där och åt såklart, en designers roll, special crazy! BÄSTA SUSHI SOM FINNS. rekommenterar stark! :) mmmmh vill ha mer nu! hehe.
Aja sen gick vi ner till Art och träffa på lite tjejor som vi satte oss med ett tag, sen tog vi en junction cab hem.
Bytte om till mjukiskläder och har nu kollat på tjejfilm och druckit varm SVENSK OBOY och ätit popcorn och lite mentos :)
Nu ligger jag i min säng, väldigt skönt att vara hemma ikväll!
Imorgon klockan 12 ska vi iväg på en Xmasbox nånting nånting en julbasar på något sätt. Marknad typ! :) kanske hittar lite mer julklappar!
Hoppas ni har det bra hemma, om 3 veckor exakt idag åker jag heeeem!!
Pusshej
snart ses vi faktiskt
saknar min familj
pappa är va tjock :) det är han nu också :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0