DAG 91

( Åh roligt skrev precis ett inlägg så försvann det! )
hej dårå!
Torsdag idag, lång dag som vanligt för mig. Svenska, naturkunskap, engelska, lunch, geografi och sist swahiliprov! KUL! Efter det blev det lite vila och en del kaffe :)
Sen bestämde jag och elin oss för att gå till Bistron för att äta för det var så äcklig middag i skolan. Så vid 17 gick vi dit, åt supergod mat det var väldigt soft faktiskt! När vi kom tillbaka var det som vanligt torsdags-möte. Sen tog vi våra läxor och satte oss i ett ensamt klassrum och pluggade, effektivt!
Nu har jag tagit en dusch, riktigt skönt!
Förlåt förresten för att mina inlägg är så tråkiga, har verkligen kommit på att ja har samma vanor dag ut och dag in. skriver samma saker! Men aja :)
Imorgon börjar jag 11:20 med matteprov sen är det heeelg!!
Pusshej
Fina lejon!
Elefjanten!

Kommentarer
Postat av: Helena

Hej finaste! Hoppas verkligen att u-lansprovet har gått bra! När får ni tillbaka det? Å du, din blogg är abdolut inte tråkig! Bara då du vet. Pussar

2011-11-18 @ 14:09:34
Postat av: Maria

Ja jag hoppas också att det gick bra, Hoppas på att få tillbaka det nästa vecka men det va hur många som helst som skrev det så kan ta längre tid! Vi ses snart saknar dig så mycket, vi har så mycket att prata om. pusss

2011-11-18 @ 23:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0