DAG 90

Hejhallå!!
Ännu en dag i Afrika! Hade först Historia, sedan håltimme då jag städade mitt rum lite, sen lunch och efter det matte. Sedan hade vi det stora U-land provet. usch, skrev 6-7 A4a sidor förhand, hade lite ont i handen efter men det gick nog bra. Efter de fotade jag lite, spela biljard med Elin, nästan direkt efter det vart det good middag! ( Man äter så mycket här!!)
Sedan tog jag med mig ALLT plugg ja har dom närmsta veckorna och satte mig i bibblan, har fått en del undanstökat nu så det är faktiskt riktigt skönt!
Efter det tog jag en välbehövlig dusch, gjorde lite mango och snart ska jag poppa lite popcorn och plugga lite till!
Imorgon är det lång lång dag.....roligt! Sen blir det nog träning och snart är det helg igen! Veckorna går verkligen fort!
Pusshej
Köpte ju ett par nya jeans! Ser lite konstiga ut på bilden men dom är riktigt nice!
För väldigt väldigt många dagar sen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0