DAG 89

Hejhola amigos!
Tisdag idag då, hade först engelska, sedan håltimme på svenska, lunch, geografi, swahili som vi var 10 minuter på sen fick vi "skolka" som lazarus säger, sen efter det la ja och elin oss och sola en stund va sjukt varmt, sen datakunskap. haha bästa timmen. Vi är 5 pers i gruppen, vi satt och drack kaffe och åt kakor och gjorde en powerpoint om Vem är jag? haha! skönaste ämnet :)
Efter skolan pluggade jag en stund, sedan bytte vi om och gick iväg till gymmet idag igen! tränade på som vanligt i 40-50 min tills det blev middag. Efter det vart det dusch sen mattestuga. Nu har jag suttit och pluggat i flera timmar till jordens största prov imorgon, U-land. man ska praktiskt taget kunna ALLT! usch. Men med lite mango/passionsfrukt/banan och en snickers i magen är det lite bättre!
Nu ligger jag i sängen, pluggar på det sista och vill egentligen bara somna och få denhär veckan överstökad ( den är ganska fullproppad med saker ) och nästa vecka också i och för sig.... men men jag överlever väl smått!
Pusshej
saknar att åka longboard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0