DAG 88

Mambo!
Måndag, åh så roligt. Somna igår med att jag mådde superilla, vakna inatt av att jag mådde ännu mer illa, kunde inte somna, vakna klockan 7, mådde ännu sämre, skulle gå upp men det gick inte så då la jag mig ner igen. Så fick hoppa historian men det var okej sa Måns. Klockan 11:10 hade jag u-land. mådde fortfarande illa men lite bättre. satte ossi zebra rummet och plugga till provet på onsdag.... Sen lunch men de va äckligt så vi åt flingor och sen lite mango, standard!
Efter det hade vi 2 timmars Naturkunskap B. Gjorde lite experiment och sånt. Nu ska jag egentligen ha svenska C ( har det samtidigt som svenska B) Men det står inte på mitt schema måste prata med rektorn men han kommer imorgon, så jag vet inte om jag är inräknad på den kursen.
Så nu sitter jag i Zebrarummet i en skön soffa, dricker kaffe ur världens snyggaste mugg, pluggar på U-landprovet.
Om två timmar ska jag och elin till gymmet och sen är det plugg hela kvällen, längtar :)
Pusshej
ps. saknar Alla hemma så otroligt mycket, saknar svensk mat och att sätta på sig mysiga kläder och åka buss och tunnelbana. Även fast det är varmt och skönt här! Och mamma, jag har mailat dig men boka klipptid tack och köp den tröjan jag skicka på mailen :) puss
saknar kroatien med bästa mammi!
saknar bara så mycket. hur kan man inte älska dethär lixom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0