DAG 87

Hola! :)
Vad händer i Afrika idag då? 
Jag vaknade ganska så sent, pratade en stund med min pojke, hoppade in i duschen! Riktigt skönt. Nu har jag städat mitt rum och bytt till mina egna lakarn :) Så är så fint här så! Sitter och väntar på Elin nu, snart ska vi gå till junction och köpa ett par nya jeans och äta suuuushi!!! och kanske en liten fika :)
Imorgon är det ny vecka, det innebär Period 2. Alltså får jag ett nytt schema fram till nångång i januari-februari! Mitt nya schema är ett rent h*lvete om man säger så! 5 svenska lektioner per vecka, fler lektioner på alla sätt. Men det blir bra. Sen har jag matte och ulandsskunskapsprov denna vecka....och en engelskaskrivning.... :)längtar!
Nä vi hörs säkert lite senare!
JUSTE, GRATTIS PAPPA PÅ FARSDAG!!!!! :)
pusshej
För ett tag sen i poolen med Johanna :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

har elin också en blogg??? vad heter den isåfall?

2011-11-13 @ 13:52:24
Postat av: Helena

Heeej Maria! Det var ett tag sedan jag kommenterade på din blogg. Tro inte att jag glömt dig......långt ifrån. Herregud, 2 kilo godis.. ! Vet du va, när du kommer hem är jag inte hemma. Jag åker till Indien den 29 nov och kommer hem den 19 dec. Är du kvar hemma då? Jag vill sååå gärna träffa dig och ge dig en massa kramar. Puss och kram

2011-11-13 @ 14:34:39
Postat av: Maria

Jadå elins blogg är http://djungelelin.tumblr.com/



Åh helena! Vi måste faktiskt träffas! jag åker tillbaka till afrika 22e december så vi hinner ses :) Längtar tills dess! puss och kraam

2011-11-13 @ 15:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0