DAG 85-86

Hejhallå
ingen bloggning igår, hade inte riktigt tid! :)
Igår va de dårå fredag, hade matte historia och sen lunch och helg! satte mig och plugga ett par tillar till allt nästa vecka! Lite senare vart det utgång men jag och elin drog istället till junction och åt sushi ( <3 ) sen satte vi oss på Art. va någon demonstration på vår väg ( Ngong Road) då studenter kastade sten på bilar så vi fick inte åka hem. Så där satt vi ett tag! sen runt 11 åkte vi tillslut hem. La mig i sängen och somnade ganska snabbt även om ja inte sov bra inat.... lite trött nu :) vaknade tidigt idag, låg i sängen länge. Nu har jag precis ätit mango med elin och druckit kaffe och fanta! Bra väder idag mycket mycket sol så shortsen är på :) Om 1 timme och 10 minuter ska vi till Dimond Plaza, ett indiskt köpcentrum. Kanske hittar nåra coola julklappar :) Men pengarna försvinner ganska snabbt när man har kul här....märker jag! Ska iallafall börja köpa julklappar. Och igår på junction tittade jag på nya jeans och hitta ett par som va stört snygga, så pappa och mamma om ni känner för att lägga in 1 tusenlapp är ni mer än välkomna :)
Nu ska jag byta lite kläder, borsta tänder och vänta tills vi ska åka! Ikväll skulle vi till ett nyrenoverat ställe som heter Double In, men det var tydligen inte öppnat än så vi får se vart vi åker! Hoppas på något kul :) ( Jag har ju "snott" kontrollen till radion i partybussen så jag bestämmer över musiken =) )
Vi hörs säkert imorgon, om 27 dagar tror jag kommer jag hem!!!!! åh längtar så.
Pusshej
Nairobi tågstation, hög standard!
tänkte att vi kunde köpa en elefjant till lägenheten pappa? kompis till berra?
(kan inte redigera mina bilder tyvärr för mitt photoshop funkar inte )
Masai Mara
fina lejon :)
Manfred och Manda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0