DAG 83

HEJHEJ!
idag är det exakt 1 månad kvar tills jag åker hem! tiden går fort här om man säger så!
Aja, hade historia idag, sen håltimme, lunch å matte....funny!
Sen bestämde sig jag och elin oss för att gå till junction, köpte olja för håret så de blir lent och åk lunch/middag på Art! riktit gott! kom hem och bytte snabbt om och sprang över till gymmet. älskar verkligen att träna här :)
Nu sitter jag med olja i håret och ska snart duscha! Eller måste ha i det i 1 timme i och för sig...men men!
Tack, tusen tack för brevet Annika! :) åh blir så glad. och TACK PAPPA FÖR 2 KILO GODIS!!!!!!!!!!!!!!!!! bästa. alltså å är så glad nu! allt är så bra nu, lite godis alltså åh, eller ja lite och lite men herregud va glad jag ääär!!!!
ps. Idag har jag och Magnus varit tillsammans i 7 månader, grattis på oss :)
Pusshej
Världens bästa sushi!

Kommentarer
Postat av: :)

Säg grattis!!!

2011-11-09 @ 21:12:19
Postat av: Anonym

HALLÅ SKA VI FIRA JUL TILLSAMMANS????/din kusin

2011-11-10 @ 12:04:13
Postat av: maria!

Ne ja är i mombasa på julen :) :) :) men jag kommer hem snart och åker tillbaka 22e!!!!!! :)

2011-11-10 @ 13:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0