DAG 82

Hejhej rafikis!
Idag började jag 9:50 och hade engelska, fick tillbaka hörförståelse och lite så, sen svenska, lunch, geografi och sist swahili med prov. värsta jag varit med om haha :) gick ju inte som förväntat!
Efter skolan pluggade jag en del. runt 17 gick jag och elin till impala och träna idag igen. riktigt skönt så blev helt slut. sen var de direkt middag vilket är extra gott när man tränat. Efter det duscha jag och elin, vi hade 4 olika ansiktsmasker och hela fadderuttan, mycket bra med spa! Sen direkt efter gick vi till mattestugan i biblioteket och pluggade matte i 1 timme! Så nu är jag på mitt rum, ska fortsätta plugga en del.... mycket mycket just nu!
Sen blir det väl den obligatoriska kvällsmackan och lite mango ( snodde två stycken från zebra idag :) ) haha!
Aja här är det fortfarande ganska dåligt väder, idag har de ösregnat men men de är ju regnperiod så vad gör man!
Pusshej
man har ju världens finaste!
när det fortfarande var sol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0