DAG 80

Hejhejhej!
Idag har jag vaknat :) :) :) gjorde mig iordning lite, plugga lite, prata med magnus. Sen gick jag och elin till junction. Åkte upp till översta plan och hitta en ny sushirestaurang som va så jävla bra! åh! :) favvo! Så där satt vi en bra stund, sen gick vi till Art ( såklart ) tog en kaffe och chilla. sen gick vi runt i lite affärer och leta julklappar :) vet vad ja ska köpa till ganska många faktiskt! Sen spöregna de också men de sluta när vi gick hem som tur va, fast min tvätt hänger ju ute så de suger... men men. Nu har jag precis ätit middag, så sjukt mätt. Ska plugga inför provet imorgon och städa mitt rum för har städkoll ikväll, men har inte så stökigt direkt men lite dammsuga å sånt! blir väldigt lätt dammigt här, inte nice!
Aja pusshej
hejhej från afrika! :)
verkligen världens bästa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0