DAG 79

hejhejhej!
idag gick jag upp vid 10, duschade och bytte om sen en timme senare satte vi oss i bussen, mot Karen och shopping! Va inne i massa coola affärer! otroligt häftig inredning finns det här och allt är billigt och jättenice bara. gjorde av med 11 500 bob på en affär :) men de är bara 700-800 kr. och där köpte jag en väska, ett armband, ett halsband + ett kompisarmband med elin av äkta guld :)
Sen åkte vi till Junction och bunkra upp med mat och godis till ikväll. Nu har vi ätit middag, ska ta en dusch och klippa naglarna och allt sen ska vi kolla på film i projektorrummet :) mysigt!
Mitt fina halsband!
Armband!!!
och mitt fina kompisarmband i guld! :) de är fett tungt hehe!
Pusshej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur får du råd med allt det där? :S

2011-11-05 @ 20:31:47
Postat av: Mamma

Vilka fina smycken!!!alla kommer passa mig:-) puss

2011-11-06 @ 10:17:26
Postat av: Mamma

Vilka fina smycken!de kommer passa nig utmärkt!!puss

2011-11-06 @ 10:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0