DAG 77-78

tjenare bloggreaders!
Igår orkade jag inte blogga. hade fett lång dag, börja 8:30 och sluta 16:10. men det var okej! fick tillbaka naturuppsats och lite så. Efter skolan pluggade jag en stund sen gick jag och elin och träna. sjukt skönt faktiskt men sen gick strömmen så man kunde inte springa på banden haha men aja, africa is africa! Efter det åt vi middag, tog en dusch sen mattestuga i en timme i bibblan. sen 1 timmes plugg till sen sova :)
idag har ja haft historia å matte, nu lunch me pizza mmh och nu är det heeelg!!!! 
Ska plugga en del, duscha lite senare å göra ansiktsmask å hela fadderuttan! Sen äter vi middag sen runt 20 ikväll så åker vi till casablanca igen! roligt roligt! Och imorgon är det shopping i fina Karen. Sen hemmakväll imorgon :) Mycket bra! och shit det är november också tiden går fort !
mombasa!
snart är jag där igen med mamma å brorsorna, ååh de kommer vara underbart!
Pusshej

Kommentarer
Postat av: Mamma

2011-11-05 @ 18:51:18
Postat av: Mamma

Tänk där ligger vi och slappar vid nyår..längtar...puss

2011-11-05 @ 18:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0