DAG 75

Ja hejhej!

Idag har jag haft engelskaproov, svenska, lunch, geografi och swahili! 
Efter det la jag och elin oss och solade en stund och badade :) en stund senare hade jag utvecklingssamtal haha :) gick bra! Sen spela jag och elin biljard vår nya grej så jäla nice! Sen har jag tagit in lite av min tvätt, pluggat lite, pratat med pappa och lyssnat på musik bara. är superhungrig och om 5 min är det middag så det är ju perfekt :)
Efter maten ska jag ta en dusch sen blir de racerplugg för mig :) tur att jag har lite fanta och choklad då! Idag kommer magnus hem från London det är bra tycker jag!
Saknar alla hemma! Grattis Mormor i efterskott :)
Pusshej

Kommentarer
Postat av: Mamma

MEN nu glömde du väl det absolut mesta du saknar Maria:-) pussokramis

2011-11-01 @ 18:13:32
Postat av: Mamma

Men tror du missat skriva ner det du saknar mest:-) pussokraaam

2011-11-01 @ 18:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0