DAG 104

idag är det onsdag. jag somnade igår med halsont och idag kan ja inte andas när jag sover och mitt huvud känns så otroligt tjockt å tungt.....men tur att jag inte har nåra lektioner fram till lunch och efter det är det pyssel me småbarnen så jag missar inget. ska försöka äta mat snart haha aj...sen några lite te och lite vila i sängen så är ja väl fit for fight imorgon! i guess. aja så ingen värst roligt dag idag....
inget kul händer här idag, men snart kommer jag hem! kommer va lika blek som alla hemma ( förutom pappa som antagligen ser ut som alla här i afrika efter miami resan..) för det har varit moln och regn i över en månad :)
Nu ska jag gå och försöka få i mig något, tror de är kenyansk mat till lunch. nomnom

Kommentarer
Postat av: Mmmi

Puss på dig Maria..snart ses vi och då kommer JAG pussa och krama dig dömycket!!!bara så du vet

2011-11-30 @ 19:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0