DAG 103

Hejhejhejhej!
Idag har ja haft engelska, svenska, för god lunch, geografi, swahili OCH datakunskap! mycket men de va ok. Sen vet ja inte vad ja gjorde men fram till nu har ja typ fixat i mitt rum, inrett me helene å elin, hämtat saker hit å dit, hämtat in lite tvätt och duschat! roligt. imorgon börjar jag 12:50.... :) men då har ja inte lektionen för de är pysseldag imorgon så de skadar inte mig! ska träna lite innan lunch också.
här kommer lite bilder istället för massa text
Pusshej
sätter upp lite julstjärna i mitt rum med lagom stora byxor
så fint de blev!
å breve sängen lite. ser ut som att magnus dött för ja har ett tänt ljus och så, men de har han inte!
elin lyser upp rummet <3

Kommentarer
Postat av: Pappa

Elin ser lite skum ut...e nog lite orolig för den tjejen...men det ska nog ordna sig...tjingtjong

2011-11-29 @ 19:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0