DAG 100!!

Varit här i 100 dagar idag!

Idag vaknade jag runt 11, gick upp och duscha och bytte om. Det är ju Julbazar här idag så massa tält stod uppställda. massa svenskar va här och tomten också! man kunde köpa massa svenskt godis, glögg å ja hela fadderuttan! Sjukt ont i huvudet i flera dagar nu så va ganska otaggad så vi hade inte så mycket att göra. men vi tog en kaffe och kakor och sen spela vi spel :) haha!
Sen har ja bara legat och kollat på Friends och ätit marabou, nu har jag precis ätit middag. Klockan 21 är det utgång så fram tills dess vet jag inte riktigt vad vi ska göra! Kanske åka till junction innan eller bara vara här!
Om 13 dagar kommer jag hem alltså de är sjuuuukt!!!!! längtar så
mombasa, fort jesus
på nairobi tågstation påväg till mombasaaaa
på the loft dit vi ska ikväll!

Kommentarer
Postat av: fetfarsan

Ja josses 100 dagar har gatt sen du akte...ska bli sa skojsigt nar du kommer hem...massor med pussar...saknar dig sa

2011-11-26 @ 17:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0