23:15

Ja vi tränade idag igen, riktigt skönt men imorgon behöver nog mina muskler vila! sen vart det mat för hela slanten, varmdusch, gicksedan runt över hela området å leta efter Peo som skulle hjälpa mig att byta hylla. men han va försvunnen. hitta honom sedan med vakterna på tennisplanen. Så vi gick och hämtade en ny hylla/byrå/något och tog bort min stora höga fula! Så jag torkade av den nya, ställde in den och ställde dit alla saker. åh så fint det blev! imorgon på junction är de masai marknad så hoppas ja kan köpa en snygg "korg" ja kan lägga kläder i, kan fota imorgon hur det blir! Efter det spelade jag och elin monopol istället för att plugga.... eh :) Sen blev de mango macka å te :)
Nu har jag städat mitt rum å haft mig, ligger i sängen äter underbar marabou och kollar på Friends och väntar på att Mangemannen ska komma hem från Carl!
hoppas vi får gå till junction imorgon, vi har inte fått de idag för nu är de lite oroligt igen. Inatt runt 5 spårade polisen två misstänkta runt härborta och hittade dom, en pappa och en son så poliserna sköt dom....men så var det fel personer, så det vart uppror bland folket de kastade stenar, brände bildäck och allt va de gjorde inatt! Så idag hände nått en bit från junction nått gäng som höll på, förstod inte riktigt :)
Men annars lever vi här!
Satt på historialektionen idag och kollade lite på Alpingaraget, hittade ett par nya skidor som ser riktigt sköna ut i off-pisten. kanske något för mig :)
LINE SIR FRANCIS BACON M.GRIFFON
rätt schyssta tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0